zelenicapreslica











{February 3, 2013}   Bojim se…

Tamno je, kao u večernje...bojim se.

Tamno je, kao u večernje…bojim se.

 

Pesma sa;

http://vidimtezeleno.com

Bojim se da ne zaboravim,

da gene ne probudim,

da se ne zamuti tekućina u venama,

 zapisujem sećanja.

Jer, da se prospem,

u mrak da potonem,

davnog  bih se setila,

trenutno zaboravila,

i ne bih se poznala.

Ja sam nezgrapna,

 umorna žena

što ne zna da hoda po krugovima

i život kroz prste prosipa

kao da ga večito ima.

Zato u tvoje krugove ne bih ulazila,

ne bih nikad obod pokidala,

ne bih te povredila,

da sam pre znala,

pre tu postojala.

Bojim se mraka,

plaše me zvona večernja,

zapisujem da opstanem,

čitam da urežem značenja,

jer ako mi se vene zamute,

čitaj mi šta sam zapisala,

da se u trenu sklonim,

da pobegnem od zaborava.

Čitaj mi,

čitaj mi neprekidno,

da se ne otkinem od postojanja,

otvori krugove da se ne sapletem,

da ne ostanem sama.

Kratko se pamti,

krčka u venama,

pišem da složim sećanja.

Čitaj mi,

čitaj polako,

 ako ostanem sama,

u krugu zaborava.

Bojim se…

Tebi.

Povezano sa tekstom;

Magla

https://zelenicapreslica.wordpress.com/2013/01/04/magla/

LIdija, divno pišeš…Ova poezija je jaka i višeslojna. Ostavljaš trag.



tovanda says:

Jelena, hvala. To su, baš, lepe reči. ♥ 🙂



ironijexl says:

Moje krugove si dirnula, potpuno se slažem s Jecom 🙂



tovanda says:

Tu si? To su lepe, lepe reči. 🙂 Pootrudiću se da ih ne povredim. Hvala od ♥



ironijexl says:

Ne boj se – jest da se tečko diraju, ali su zato neraskidivi 🙂



insajder says:

ne se boj, strah je veliki neprijatelj 🙂



tovanda says:

se ne bojim…hvala na poseti. 🙂



Leave a Reply

et cetera
